image

Налаштування таргетованої реклами

Таргетована реклама - це вид реклами, який спрямований на конкретну аудиторію, що відповідає певним критеріям, таким як демографія, інтереси, поведінка та інші параметри.

Чому варто використовувати таргетовану рекламу?

Основною метою таргетованої реклами є забезпечення максимальної релевантності для кожного окремого потенційного споживача з метою збільшення ймовірності успішної взаємодії з вашим продуктом або послугою.


  1. Налаштування аудиторії: Ви можете вибирати, кому показувати вашу рекламу на основі різних факторів, таких як вік, стать, місцезнаходження, інтереси, поведінка і навіть попередні взаємодії з вашим брендом.
  2. Максимальна релевантність: Таргетована реклама старається бути максимально релевантною для кожного одержувача, враховуючи його характеристики та інтереси.
  3. Підвищення конверсії: Завдяки більш точному налаштуванню аудиторії, таргетована реклама може забезпечити вищі показники конверсії порівняно з більш широкою рекламою.
  4. Вимірювання та аналіз: Таргетована реклама зазвичай надає можливості для докладного аналізу результатів, що дозволяє вам оптимізувати кампанію на льоту.
  5. Керування бюджетом: Ви можете встановлювати денні і загальні бюджети, що спрощує контроль над витратами на рекламу.

Ціни на налаштування контекстної реклами

Ми пропонуємо конкурентні ціни, щоб ви могли отримати якісне налаштування таргетованої реклами.

Одноразове налаштування

від 4500грн
  • Аналіз конкурентів
  • Налаштування реклами у Facebook та Instagram
  • Звіт про рекламну кампанію

Введення і оптимізація реклами у Facebook та Instagram

від 4500грн /місяць
  • Аналіз конкурентів
  • «Чистка» оголошень кожні 7 днів, додавання нових аудиторій та оголошень.
  • Коригування ставок
  • Призупинення оголошень, які не приносять конверсій
  • Супровід рекламної кампанії
  • Звіт про рекламну кампанію

Експрес-аудит акаунту

Безкоштовно
  • Аналіз ефективності роботи рекламного облікового запису в цілому
  • Перевірка основних налаштувань.
  • Оцінка якості ключових фраз, їх угруповання, оголошень тощо
  • Pdf файл з результатами аудиту у вигляді чек-листа з коментарями фахівця.

Етапи налаштування реклами

01

Дослідження ринку

Виконуємо глибокий та докладний моніторинг вашої організації, діяльності та конкурентів. Пропонуємо лише свіжі рішення, що позитивно впливають на сприйняття учасниками групи компанії та реклами

02

Комплексні рішення

Налаштовуємо кампанію, визначаючи її тип, вибираючи мережі, місцезнаходження, мови, встановлюючи граничний бюджет та розмір ставок. Визначаємо розклад та інші особливості показу об'яв. Усі налаштування суто індивідуальні. Наше завдання — досягти поставленої мети, витративши мінімум грошей.

03

Запуск рекламних компаній

Вже в день запуску реклами ви в ТОП пошукової видачі.

Контактні дані

Зв'яжіться з нами для отримання безкоштовної консультації

Давайте обговоримо ваш проєкт