Основна ідея контекстної реклами полягає в тому, щоб показувати рекламу, яка відповідає конкретним інтересам, потребам і діям користувачів у певний момент часу.
Усі ці фактори роблять контекстну рекламу важливою складовою маркетингової стратегії для багатьох компаній, оскільки вона допомагає залучати цільову аудиторію та досягати конкретних маркетингових цілей.
- Аудит сайту (аналіз ефективності сайту);
- Аналіз цільової аудиторії та конкурентів;
- Підключення веб-аналітики;
- Складання структури РК, вибір ключових запитів, за якими показуватимуться оголошення;
- Написання оголошень та розширень до них
- Налаштування умов показу рекламної кампанії
- Моніторинг позицій оголошень;
- Коригування ставок;
- Чистка мінус-слів (аналіз пошукових запитів, видалення нецільового трафіку);
- Оптимізація кампаній (підвищення показників якості для зниження вартості кліка);
- аналіз статистичних даних, підвищення ефективності РК;
- Надання повної щомісячної звітності про роботу контекстної реклами, складання рекомендацій щодо покращення сайту.
Ми пропонуємо конкурентні ціни, щоб ви могли отримати якісне налаштування контекстної реклами.
Контекстна реклама в пошукових системах Google (PPC - Pay per click - "Оплата за клік") побудована на принципі реклами продуктів та послуг з оплатою за кожен клік. Це надає можливість рекламодавцю регулювати місячний рекламний бюджет та будувати найвигіднішу стратегію для залучення клієнтів.